BEL FITIĞI NOKTA ATIŞI REGRESYON VE ROBOTİK LAZER TEDAVİSİ

Bel fıtığı ameliyatsız tedavi yöntemleri nokta atışı tedavisi ve robotik lazer tedavisi kombine tedavi yapılarak birbirini destekleyen birbirinin etkisini artıran tedavi yöntemidir. Nokta atışı regresyon tedavisi fıtığın geri çekilip iyileşmesini sağlayan bir tedavi yöntemidir. Bel fıtığı Ameliyatsız bir şekilde ince iğnelerle fıtık ve sinir arasına girerek buraya yapılan ilaçlarla fıtık ve sinir üzerindeki ödemin azalmasını sağlar. Fıtığın suyunu kaybedip geri çekilip iyileşmesini sağlar. Robotik lazer tedavisi sinir üzerindeki ödemin azalmasını hastalanmış sinir uçların iyileşmesini ve kendini onarmasını sağlar. Tedavi yöntemleri doğrudan fıtığın kendisini hedefler doğrudan hasarlı dokunun iyileşmesini sağlar. Robotik MLS lazer tedavisi enerji yüklenmiş lazer ışınlarıyla iltihabı azaltmak, ağrıyı azaltmak, yara iyileşmesini ve doku onarımı hızlandırmak ve ödemi azaltmaya yarayan iğnesiz ağrısız güvenli bir tedavi yöntemidir. Bir masajdan, ağrı kesicilerden daha güvenli olup yan etkisi yoktur.

Bel fıtığı Ameliyatsız Tedavi Yöntemleri

MLS lazer tedavisi diğer tedavi yöntemlerine alternatif olan iğnesiz acısız güvenli bir tedavi yöntemidir. Robotik lazer başlığı navigasyonu girilen alan lazer ışınların eşit şekilde ulaşmasını sağlamaktadır. Diğer lazer sistemlerine göre gelişmiş bir lazer sistemidir. Robotik lazer ameliyatsız ve ameliyat gerektiren tedavilere alternatif olabilir. Robotik lazer uygulanarak hasarlı bölgenin hem iyileşmesini veya işlem yapılması gereken alanı küçülterek minimal işleme olanak tanıyabilir.

Peki robotik lazer mls tedavisi nasıl çalışmaktadır?

Robotik lazer mls terapi çok ağrıyı ödemi azaltmak ve doku iyileşmesini uyarmak için çok dalgalı robotik tarama yapan bir lazer sistemini kullanmaktadır. Optimum sonuçlar elde etmek için vücudun hedeflenen bölgesine nüfuz eden iki dalga boyu ile birlikte kullanılır. Robotik lazerin her iki dalgası farklı sonuçlar vermektedir.

Birinci dalga boyu 808 nanometrik dalgaboyu olup sürekli lazer ışını ile iltihabı ve ödemi azaltır.

İkinci dalga boyu 905 nanometrik darbeli dalgaboyu daha derin dokulara nüfus ederek derin doku ve sinirlere ulaşarak ağrıyı giderir.

Bu dalga boyları beraber gönderildiğinde her birinin kendi başına üreteceğinden daha fazla antinflamatuar ve ağrı kesici etki oluşturur. Robotik lazerdeki MLS sistem dalga boyları sinerjik etki ile birbirlerinin etkisini artırırlar. Birbirinin tedavi edici etkilerini artırdıkları için dokuda hasar oluşturacak termal etkiyi oluşturmazlar.

Robotik lazer tedavisini diğer class 4 sistemlerden uyaran özeliği sürekli ve darbeli lazer ışınların benzersiz ve senkronize şekilde çalışmasıdır.

Robotik lazer MLS tedavisindeki dalga boyları vücut tarafından emilerek bir dizi hücresel aktiviteyi teşvik eder. Bunlar hücredeki bir dizi enzim sistemin üretimini artırmak, mitokondrideki enerji sisteminin ateşlenmesini sağlar. Vazodilatasyon ve lenfatik drenajın artırılması, skar dokusunun oluşumunu engellemesi ve kollajen üretiminin artmasını sağlamaktadır.

Robotik lazer mls tedavisi tendon, kas ve bağlarını hızlı bir şekilde iyileşmesini sağlayabilir. Bel fıtığında, siyatik ağrılarında, bel ağrılarında hızı bir şekilde iyileşmeyi sağlamaktadır. İyileşme sonrası hızlı bir şekilde hayata dönmek mümkündür.

Robotik lazer MLS sistemi nasıl çalışmaktadır?

Robotik MLS lazer tedavi sistemi ağrısız bir işlemdir. Bu prosedür etkilenen bölgeye 10-12 dakika sürmektedir. Hasta masaya tedavi edilecek bölge yukarıya gelecek şekilde uzanır. Tedavi edilecek bölge Robotik lazer ekranından seçilir. Tedavi edilecek alanın koordinatları sisteme girilir. Robotik baş ilgili alanı tarayarak hasarlı dokunun derinliklerine lazer ışınlarının ulaşmasını sağlar. Tedavi başladığında hastanın hareket etmeden durması gerekiyor. Bazı hastalar hemen rahatladıklarını, bazıları da hiçbir şey hissetmediklerini söylerler. Akut yaralanmalarda hemen sonuç alınırken kronik vakalarda iyileştikçe hastalar rahatlamaya başlarlar. Çoğu hasta 1 ve 3 seanstan sonra rahatlamaya başlar ortalama tedavi süresi 3 ve 12 seanstır. Doktorun önerdiği kadar tedaviye devam etmek gerekir. Tedavi yarım bırakılmamalıdır.

Robotik lazer MLS tedavisi kimler için uygundur?

En çok uygulandığı çeşitli derecede bel ağrılarıdır. Bunun yanında bel fıtıkları içermektedir. Bel fıtığı olduğunda fıtığın büyüklüğüne bağlı olarak bacağa giden sinirlerde baskı olmaktadır. Bu bölgede ağrı ödem ve çevredeki kasların sertleşmesi fıtık şikayetlerini artırmaktadır. Bel fıtığı patlayan kişilerde bacak kopacak şekilde şiddetli ağrılar olmaktadır. Bunların ilaç ve fizik tedaviden fayda görmesi çok zordur. Robotik lazer MLS tedavisi ile lazer ışınları fotoakustik etki oluşturarak hızlı bir şekilde ağrı kesilmesini sağlar. Genelde bel fıtıklarında robotik lazer tedavisi hastalığın başlangıç zamanına göre ayarlanır. Robotik lazer MLS tedavisinde fıtık bölgesine ulaşan ışınlar ağrıya neden olan toksik maddeleri uzaklaştırır. Lenfatik drenajı artırarak ödemin azalmasını kan akımının artmasını sağlamaktadır. Çevre kas ve tendonların gevşemesini sağlayarak bel hareketlerin normale dönmesini sağlamaktadır. Haftada iki seans olacak şekilde tedavi planı yapılmaktadır.

Robotik lazer MLS tedavisinin yapıldığı diğer hastalıklar

Ameliyatsız diz kireçlenme tedavileri

Ameliyatsız omuz ağrısı tedavisi

Topuk dikeni

Bağ ve tendon yaralanmaları

Spor yaralanmaları

Diyabetik ayak yaraları

Eklem ağrıları

Omuz ağrıları Donuk omuz Omuz sıkışma sendromu

Kronik yaraların tedavisi

Ameliyat sonrası ödem şişlikler

Nöropatik ağrılar

Robotik lazerin faydaları

Hastalar robotik MLS lazer tedavisinin iyileştirici ötesinde bir çok faydalı yönü bulunmaktadır.

Bağlılık yapan ağrı kesicilerin kullanmasını engeller.

Güçlü antienflamatuar etki oluşturur.

Çoğu hastalığa ameliyatsız tedavi imkanı sağlar

Yan etkisi yoktur.

Burkulma ve gerilmelerin hızlı bir şekilde iyileşmesini sağlar.

Yaralı bölgenin yapısal bütünlüğün hızla iyileşmesi

Ödemin hızlı bir şekilde azalması

Yerel kan akımın hızlı bir şekilde artması ve damarlanmanın artması

Yara ve ülser gibi yüzeyel yaraların hızlı bir şekilde iyileşmesini sağlar.

Robotik lazer mls sistemi diğer lazerlerine göre 100 kat daha fazla iyileşirme kapasitesine sağlar bunun için daha hızlı iyileştirme kapasitesine sahiptir. Böylece herhangi bir yan etki olmadan daha kısa sürede iyileşme sağlamaktadır.